دستگیری سارقان زورگیر مناطق شمال و شرق کشور در سیرجان 

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت:4 زن و مرد سارق که پس از ارتکاب زورگیری و سرقت دراستان های خراسان رضوی و مازندران به سمت کرمان متواری شده بودند هنگام عبور از محورسیرجان-کرمان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۸۶۰۴۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سرهنگ مرتضی امیرسبتکی،گفت:در پی اعلام مرکز فرماندهی و کنترل پلیس استان مبنی بر اینکه چند نفر پس ازانجام چندین مورد زورگیری و سرقت در قالب مامور درشهرهایی از استان های خراسان رضوی و مازندران به سمت کرمان متواری شده اند،موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:در همین راستا ماموران کلانتری هماشهر هنگام کنترل خودروهای عبوری محورسیرجان-کرمان متهمان موردنظر را شناسایی و خودروی آنان رامتوقف کردند که دراین رابطه 2زن و2 مرد دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سرقت های ارتکابی به پلیس استان خراسان رضوی تحویل شدند.

سرهنگ امیرسبتکی،با اشاره به نقش اشرافیت اطلاعاتی گسترده پلیس در این عملیات غافلگیر کننده از شهروندان خواست:در مواجهه با افرادی كه خود را مامور دستگاه های دولتی،نظامی یا انتظامی معرفی می كنند وتقاضای بازرسی از محل كسب و کار یا منزل يا خودروی شما را داشتندحتماً از آن ها مدارک شناسایی معتبر بخواهید و موارد مشکوک را به 110 اعلام کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها